20070513

大鄉里出城之魚露浸雞飯:祥興

阿叔遞個十幾版紙既活頁餐牌俾我,揭開,話:

「今日得呢兩版有。」
一望,係「全日常餐」同「牛雜麵餐」。
「…無其他?」 「係呀,係得咁多咋。」
唔係又迫我食包呀…。
「…咁飯呢?」 「快餐個五個囉。」
「…無燒味?」 「散叫咪有囉。」
阿叔,我少出來食飯,都唔好咁玩我吖。
「要碗魚露浸雞飯…」 「唔係真係魚露浸雞噃…
( 吓? )
「…只不過係白切雞加碟魚露俾你撈吓飯咋噃。」
碗上的「魚露浸雞飯」…唔係,係「魚露『送』雞飯」…真真不錯:先講白切雞 - 係胸都嫩滑、肉都入味、雞都唔係好肥既情況下,無乜投訴。反而真係想講吓 D 魚露:「魚露」兩碟上,一碟係平日見慣見熟既魚露(清啡色),一隻係唔知乜醬(欖綠色);一試,「唔知乜醬」甜甜酸酸辣辣的;再試,試到有辣青椒同蒜泥…好送飯!
截住靚姐,問係乜野醬。
「吓…」靚姐一號就咁行開咗,叫咗靚姐二號來。
當然死心不息咁重複條問題。
「我都唔知噃,問吓老闆吖。」
靚姐二號就咁行開咗,叫咗…頭先個阿叔來。
相視靦腆。
阿叔開始怕咗我。
「咪係魚露醬囉!你食緊『魚露撈飯』嘛!」
我亦都怕咗阿叔。
「咁…點整架?」
「我點知啫!家家都唔同架啦!自己整架嘛!」
唉,我真大鄉里!
祥興燒臘粥粉麵茶餐廳
九龍觀塘秀茂坪商場一樓119號鋪

沒有留言: