20070509

二胡變馬經:德發茶樓

一心來找上次經過時拉二胡的阿叔。


一推門,換來片刻鴉雀無聲。
… 。
靚妹唔俾飲早茶架?
閃到一旁坐下。甫定神,聽一男音響起:
「鮮竹卷…」
拿著托盤的阿叔經過。
「阿叔,有乜好食架?」
阿叔背著我,如孤魂野鬼般經過。
「阿叔…」我拍拍他的手肘。
他轉過頭來,目光呆滯般望著我。
「阿叔…有乜食呀…?」
他繼續呆滯般望著我。
「乜粉都有。」
呀?
見隔離阿伯趴緊碟好吸引的齋腸。
「有無齋腸?」
阿叔放低咗碟蝦腸,舀咗羹豉油,走咗
…?
另一個阿叔,抱住兜批到白雪雪既子薑,成九十度角橫過。
…。
莫非我幻聽?
正在趴碟蝦腸時,男音又起:
「鮮竹卷…」
「啪。」
早唔早,遲唔遲,就咁就食到粒砂。
一望過去,有檯叔叔嬸嬸在打牙骹。
「鮮竹卷鮮竹卷…讀歪啲咪『輸足錢』囉!」
「唉,改壞名。」
吓?
「依家曾志偉匹馬…」
…晃然大悟。
正在沾一啖香片的時候…
「唉,仲貴過食支雪茄。」
又乜呀?
「馬會唔肯俾錢吖嘛,梗係仲貴過食支雪茄啦。」
「你諗吓,大拿拿九百蚊一隻馬噃…」
「咪係囉,啲伙記都要食架…」
「你諗吓,如果你有十隻馬,每個月要俾成九千幾蚊租…」
咁都得?
埋單時,靚姐同班高人搭訕:「今期邊個中呀?」
「中…梗中架。」
咁大口氣?
成班馬迷齊聲道:
「馬會中吖嘛,梗中架!」
……。

德發茶樓
香港新界大埔大埔墟廣福道5號地下
(852) 2656-2398

沒有留言: